Tuesday, December 29, 2009

The man in the mirror, sketchbook (pen and ink), 2009



No travel, just chilling out in my room in Tokyo and I need to know the truth, the truth is my nose is getting bigger......

This self portrait sketch was done in biro and a number 75 cool grey Tom Bow marker.

13 comments:

Edward Burton said...

Wonderful self portrait, Adebanji!

48 said...

Oh wow, self-portrait eh? You must be really talented. I'm gonna take a look around, enjoy the rest of your week.

Janet Pantry said...

Haha you are funny! How can your nose be getting bigger Adebanji? Unless you have been losing weight in which case it may look bigger if your face is slimmer(?). Great self-portrait anyway, even if, dare I say it, it does look a little like a mugshot! :)

adebanji said...

Thanks Edward!
Cheers, 48!
Thanks Janet! You make me laugh!

Angela Elledge said...

I'm hanging my head in shame for not being a follower of yours sooner. I walked in to comment on your dsfdf portrait and then found myself lost amongst your incredible drawings and paintings. I really enjoy seeing pictures of artists while painting, and I especially enjoyed reading the story of Prince and loved the photos of him. You have given me many links to check out with your postings of other artists; a very fun and informative blog, Adebaanji!

Myne Whitman said...

Yeah, more like a mugshot. You could have cracked a little smile...LOL. Happy new year in advance.

Sheona Hamilton Grant said...

Great self portrait! Happy New Year to the man in the mirror and the artist working the pen :)

adebanji said...

Oh Angela--you make my year! Cheers!!!
Myne-it is hard to smile and draw at the same time! I tried to no avail!
Thanks Sheona- Wishing you a brilliant New year too!

L.Holm said...

This is awesome. Your work is so inspirational.

I often wonder if my nose is getting bigger, or my face smaller. Either way, the balance sure is shifting.

Wonderful work.
Happy New Year to you and your family, Adebanji.
Liz

adebanji said...

Thanks Liz, the balance is shifting somewhere!
Wishing you a prosperous New Year too!

dominique eichi said...

HAHAHAHA your funny....... maybe you should draw it again !
I'm so glad to know you Adebanji.
Wishing you breathtaking moments for 2010

adebanji said...

Thanks Dominique, but if I try it again it might have gotten biggger-haha!

Wishing you DIVINE PROMOTION IN 2010-Psalms 75:6,7

Remi, United Kingdom said...

Awesome Self Potrait wow!

Just dropping by to wish you a Happy New Year & Decade. I pray God open doors for you and for your talent to shine so bright that the world sees the God in you.

much luv.